CultuurHub gepresenteerd tijdens de MARCOM14

De CultuurHub is op 3 en 4 juni gepresenteerd in de MediaDome tijdens de MARCOM14 in samenwerking met innovatiepartner iMMovator. Ook dit jaar organiseert Adfo Groep, bekend van Adformatie en Marketing Online, weer de Marcom, een ‘playground for professionals’ in marketing en communicatie.

De CultuurHub is een nieuwe ‘playground’ voor de marketing- en communicatieprofessionals in de cultuursector maar ook voor de front end ontwikkelaars die zich richten op de cultuursector.

Jouko Huismans van TwoMinds is nauw betrokken bij de opzet van CultuurHub Nederland en presenteerde op 5 juni de CultuurHub met als invalshoek: cross media innovatie voor de cultuursector en cultuurmarketing.

Mark Brenninkmeijer van DoelgroepTV presenteerde op 4 juni de MediaHub met als invalshoek: cross media innovatie voor contentmarketing naar doelgroepen.

Dankzij de samenwerking met innovatiepartner iMMovator Cross Media Network werd de presentatie op de MARCOM14 mogelijk gemaakt.